6 MAJ 2011 - Jag orkar inte..



Jag orkar inte hålla allt inom mig. Jag vill veta, jag vill säga vad jag känner. Men det går liksom inte. För han är verkligen gullig, något speciellt, en person som får mig att le & är rolig. Snäll & omtänksam & inte alls som alla andra killar jag mött.

Kanske lite tystlåten & blyg, vilket gör det svårt för andra att se hans insida. Men, jag känner inom mig att jag gillar han. För den han är.. Önskar bara att jag visste om han kände det samma eller inte. Så att jag vet, istället för att sitta hemma & undra & må dåligt över att inte veta.

Funderar på att skriva ett meddelande... Men, hur ska jag säga, borde jag göra det ?
Även fast jag kanske får ett "nej" eller ett svar som : Bara som vän.. ?
Men, jag tror nog att det kanske är bättre att veta ?
Eller ?

I wish I know, what I should do ;/





Kommentarer
Postat av: Malin Sundin - hobbyfotograf

RE: tack snälla rara :) hoppas allt är bra?

2011-05-06 @ 17:36:43
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0