8 MAJ 2011 - Vilken underbar dag ♥




FOTOGRAF : JAG ©




Detta har helt klart varit den bästa dagen i mitt liv, på länge ! ♥ Varit med Michaela & Felicia på stan, även pratat med den jag älskar.. fått veta vad han känner, hihi. Jag är lycklig. Det var nog meningen/ödet att jag skulle flytta tillbaka till min föddelseort Skövde. Visserligen har inte allt varit lika underbart.  Men, okej allt kan inte vara underbart. Och jag antar att det bara beror på att allt var nytt & jag inte hade orken. Längtar tills sommarlovet kommer så jag kan njuta & hämta krafter. För när gymnasiet börjar kommer jag att ge ännu mer. För då kommer jag säkert orka göra det mycket mer än vad jag gör nu...

I alla fall så är jag suuuper glad för en sak :'] Att det dåliga inte ens spelar någon roll. Jag kommer klara det också. Trodde aldrig att jag skulle hitta någon underbar som dig..

Mohihi :'] Imorgon är det 10:e dag & vi är lediga från skolan. Läxor & sånt ska vi göra då. Kommer mest plugga på spanskan & kanske läsa lite på tekniken. Prov om 1,5 vecka ? Fast bättre & börja i god tid. Annars lär jag nog träna,lyssna på musik också.. Tar dagen som det kommer.



I really miss you, you are on my mind everytime.
I think I'm going crazy about you, cause I love you.
You're smile,eyes and persionality makes me happy.
Wanna hold you, kiss you, and be next to you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0