20/11 - 2011 - Störande..



Jahapp, jag vet inte hur det blir med att börja uppdatera bloggen igen. För det första har jag inget photoshop på min nya standardator, så jag kan inte direkt göra en ny header, eller redigera mina bilder. Och av någon anledning funkar inte internet på min laptop...

Vilket är ganska surt, men vad gör man?

Imorgon har vi studiedag och det är gött! ^___^

Och jag börjar starkt fundera över om jag istället ska använda min blogg som en liten diktsamling. Ifall jag känner att jag vill skriva av mig lite.. eller inte.
Känns som att jag förlorat inspirationen helt. Grr... det hade varit mycket enklare om jag hade haft photoshop/internet på min laptop. Då hade jag åtminstone kunnat göra en ny design. Den här är flera månader gammal, och bara irriterande.

Får väl se hur det blir...

Ta hand om er!



Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

Godnatt :) hoppas du haft en underbar helg!

2011-11-27 @ 23:09:45
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0