7/4 - 10 [Tävling]





Nu hade jag tänkt & starta en liten tävling. Och om det inte är många som är med så blir det nog inte så mycket av det. Jag hade tänkt att 3 stycken tävlande som vinner skulle bli länkade här på bloggen. Och dom andra får ett litet tröstpris & blir länkade i inlägget där jag berättar vem som vunnit osv.

Regler: Man måste ha en blogg för att vara med. När du kommenterat i detta inlägget & skrivit varför just du ska bli länkad så SKA du länka mig på din blogg i ett inlägg & skriva t.ex : Jag är med i Ajkas tävling : ajkaredzic.blogg.se eller något som du kommer på, bara att du länkar mig.

Det ni ska skriva: Varför just du ska bli länkad. Varför ska du vinna eller varför är din blogg läsvärd & om du vill: hur länge har du bloggat,uppdaterar du ofta?

Om du vill ha extra stor chans så kan du tipsa andra om min blogg eller något sånt.

Lycka till !



Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

vill inte vara elak eller så, men ibland känns det som om att du kopierar mycket ifrån min blogg/ mina ideér. :]



Jag skulle vilja vara med i tävlingen! Skulle vilja ha en länk för att jag, jag vet inte! Nej men det vore coolt, vinner inte så ofta grejer sådär. :]

2010-04-07 @ 19:31:59
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: Josefin Johansson

hej ! jag skulle vilja vara med :) !

jag kan lägga ut din blogg om du vill.

jag tyk jag ska få vinna för att jag vill ha mer läsare. jag har läsare så om jag lägger ut dej kommer du få mer. och sen älskar jag att fota ,och det tror jag du oxå gör, + att jag andvänder Nikon ! :)

2010-04-07 @ 21:06:20
URL: http://josefindadoll.blogg.se/
Postat av: Jessica Hill

Jag skulle vilja vara med och tävla! :)

Jag tycker jag ska vinna för att jag gör så gott jag kan med min blogg. Vill att den ska utvecklas och för att det ska ske måste jag ha fler besökare :).

Min blogg är läsvärd för att jag lägger upp hyffsat många kort och jag tycker själv att jag har blivit bättre med kameran än vad jag varit innan. :)

2010-04-08 @ 11:53:00
URL: http://jessicahill.blogg.se/
Postat av: Mimmi Lindegren

min blogg handlar om mitt liv helt enkelt. Om träning, hälsa, foto och man får ganska många tips om det. (Ska öka med det men...) Jag har inte tävlat så mycket förut men skulle vilja ha fler besökare på bloggen :)



2010-04-08 @ 17:01:59
URL: http://mimmilindegren,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0