10/2 - 10 [Dagen har..]



Hej hej alla som läser bloggen! :) Just nu har jag skrivit ganska mycket om Storbrittannien. Och jag hoppas det blir bra så här. Men det får vi se imorgon. Men dagen har varit ganska bra. Först hade vi engelska & då tittade Anna-Lena på det jag skrivit. Hon tyckte att det var bra så, så imorgon så ska jag skriva färdigt på datorn. Plus att jag måste lämna in uppsatsen på So:n, jobbigt vad mycket länder vi ska skriva om helt plötsligt! Sen har vi gjort massa andra saker också. Och vi fick reda på vad vi fick på So provet, och jag fick VG- :') Och jag är jätte nöjd faktiskt! För jag trodde inte att jag skulle få det O.o

Och när jag kom hem så var Emina,Mario & Liam,Rasmus här. Så jag lekte med Liam! :) Och sen fotade jag ute för det var äntligen ett bra fotoväder (Y) Och blev ganska nöjd med bilderna. Men nu ska jag lyssna på musik. Och sen ska jag öva på spanska gloserna till imorgon. Och sen ska jag kanske skriva mer på om Storbrittannien.





Kommentarer
Postat av: issa

Kul att du fick VG på provet :)

Haha, tack för tipset ! (Y) Men jag har glömt vad användarnamnet var ? och lösenordet var väl withala elr nått ? Jag måste skriva klart min redovisning till svenskan som ska va inne imon också -.-' Men jag gick inte till skolan idag för jag spydde på morgonen och mådde jätteilla ;s Jag vet inte om jag kmr imon och jag orkar inte typ skriva nånting för att jag mår så himla illa :( Detta kmr gå dåligt för mig och jag kmr säkert inte få några betyg ifall jag är sjuk imon och måste lämna in efter sportlovet :(

2010-02-10 @ 17:49:06
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0