7/2 - 10 [Tankar]



Imorgon är det en ny vecka igen. Tänk så fort tiden går, snart är det sportlov & jag riktigt längtar! En hl vecka & jag tänker göra mycket den vecka också (; Och så är det so prov på tisdag. Och jag har övat väldigt mkt hela helgen. För jag tänker minsan kämpa till ett bättre betyg! Och jag ska göra mitt bästa, sen får vi se vad jag får. Och så måste jag tänka på spanska gloserna. Och inte minst Storbrittanien som också ska vara klart på Tisdag (so) & det är jobbigt för jag har inte skrivit något. Och oturligt nog så måste vi vara färdiga med ett land (Eng) på torsdag & jag skriver om Kalifornien. Pust, känner att det kommer bli en jobbig vecka. Kommer bli skönt sen. Men snart är det sov dags. Hoppas ni andra har det bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0