9/1 - 10 [Saknar dom goda tiderna]

Sitter här & lyssnar på musik & har grymt tråkigt. Fåglarna kvittrar som vanligt. Och vad ska man säga? Jag är lite fundersam över 2 saker.. Vet inte vad jag ska tro elr någonting. Och så håller jag på & bli tokig. För jag har ett sånt där förbaskat fotosug, och nu kan jag inte ens fotografera :/ OHH! Vad jag hatar det. Det kommer säkert ta 2 veckor elr nått innan jag får fotografera igen pga att dom måste skicka det till dom som gjort Nikon -.- Jag blir GALEN! Och allt detta pga min vanliga otur. Suck.. livet är skit ibland. Och skolan då? Ja det började jue ganska bra. Och jag ska kämpa med att höja betygen & allt det. Nåväll det var lite utav min lila uppdatering. Vi ses senare.. Puss



Kommentarer
Postat av: issa

sv; HAHA ! :D jag tyckte du gjorde det ;D

så kul har vi nog inte haft på länge asså ! :)

2010-01-09 @ 16:29:12
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0