Lugn Eftermiddag

Efter festen igår så trodde jag att jag skulle vara dö trött idag. Och jag gick & la mig klockan 4 på morgonen & vaknade vid 9. Och är inte trött? ;o Alla andra verkar iaf vara riktigt trötta. Alla i min familj vilar/sover ^^, Så jag är den enda som verkar vara pigg & vaken. 2009 slutade bra & 2010 började Sjukt UNDERBART! Har aldrig haft såhär roligt på så kort tid. Idag var jag även ute på en liten promenad & fotade som sagt väldigt många bilder. La även upp lite rakett bilder som jag tog ;) Det var riktigt härligt (Y) Fast det kändes lite som om det inte var många raketter i år? Eller är det bara jag som tycker det pga att jag fotade raketterna precis hela tiden? x) Nåja man vet aldrig. Jag är iaf glad. Och jag har en posetiv inställning till 2010. tror detta året kommer bjuda på väldigt många saker både bra & dåliga. Men det gäller bara att kämpa på & klara sig igenom utmaningarna. Men ska dra nu måste ta han om fåglarna... men det blir ett par gammla bilder (a)



Puss







Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder! :D fattar du hur kul det är att du lägger upp så mkt bilder och så mkt texter så ofta? ;)

läser hela tiden! :D

jag ska försöka kommentera nästan varje inlägg så får du kommentarer och om du vill så kan du kommentera min :D<33

2010-01-02 @ 13:25:11
URL: http://rutiigstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0