9/6 - 10 [Never say never]



Har frågat samma fråga i dagar & fått samma svar. Jag hade velat att det skulle hända nu, men livet bjuder alltid på överaskningar & tiden är inte inne nu. Hur mycket jag en vill blir det aldrig just nu. Det händer när jag inte ens tänkt en sådan tanke om detta jag nu vill ska hända. Men vad gör man när ett hjärta står tomt & ensamt & inte vet vart det ska ta vägen. Vem slår man för & när händer det där underbara? En fråga som många ställer sig men inte får ett svar. Förrens någongång då det sker. Men kan man verkligen lita på att det händer alla någongång?





Kommentarer
Postat av: issa

Det händer alla nångång i livet att man träffar den rätte. Men tiden är inte inne än, du är bara 15 och du har ett helt liv framför dig. Och det livet väntar med fullt av överraskningar och du kommer träffa den rätte nångång utav dem dagarna. Ha inte förstora förhoppningar, vänta och ta en dag i taget och se när det kommer. <3

"Alla dagar har en händelse och en utav dagarna kommer din dröm att bli verklighet."

2010-06-09 @ 17:55:51
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0