1/3 - 10 [Om dagen]



Hej hej alla! Dålig uppdatering jag vet! Men har inte orkat & haft annat för mig. Men idag så var det en ganska bra skoldag elr helt vanlig. Fast inte sådär jätte vanlig... Men finns inget & göra åt. Och vi fick tbx våra uppsatser i So:n :) Och jag fick G.. Inte så nöjd alls om jag ska vara ärlig. Nåja nästa gång ska jag göra bättre ifrån mig! Och under det här läsåret så har jag fått : G & -VG & G och är ganska nöjd! Men jag vill så gärna höja betygen i So :/ För jag tycker So är riktigt kul (y) Men nog pratat om det x] Jag & natta var där nere idag & det hände en del pinsama saker men också konstiga O.o Vi blev riktigt förvånad ett tag. Och så har det jue varit andra saker som gjort att jag känt mig ganska iritterad/stressad/besviken & arg -.-' Och så har vi börjat med Fysik på No:n och vi ska jobba med Ljus :] Första gången jag faktiskt gillar nått på No:n när det gäller Fysik ;o Men dagen har varit ganska bra endå. Ha det bra! ^^






Kommentarer
Postat av: nathalie

omg , assööt! ;**

2010-03-02 @ 14:26:10
URL: http://gulabaananer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0