10 NOVEMBER 2010 - Can't it just be better?



Känns som om jag inte hunnit med allt jag velat idag! :( Vi fick tbx våra Musik prov & jag fick VG. Är ganska nöjd. Och så har vi börjat med att spela instrument: piano,gitarr,bas & trummor. Och jag hamnade i en grupp som fick spela piano idag. Fattade ingenting & hatar verkligen intsrument.. ! :'( Suck.. har en känsla av att det här området kommer sluta IG för mig. Lyllos dom som spelar något instrument. Så himmla lätt det är för dom. Och trotts att jag försökte & utan hjälp (för våran lärare var tvungen att springa till dom andra grupperna)  så gick det inte. Och det enda jag kan spela på piano är: C,D,E,F,G,A,B. När jag skulle spela det vackraste jag vet så kunde jag verkligen inte. Och tillslut var jag förbannad & arg & orkade inte mer.. -.- Nåja n sak är säker. Det där med musik & sång är nog något jag INTE borde syssla med i framtiden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0