4 NOVEMBER 2010 - A Thursday evening



God middag/kväll på er ! :) Just nu är jag mätt efter att ha ätit mat & sen pannkakor till efterätt. Dagen har varit helt okej. Först vaknade jag & åt frukost,gjorde mig i ordning. Tränade,pluggade lite matte & gjorde dom talen jag kunde på VG & MVG. Min matte bok är för tillfället påväg till Stockholm! :D Haha det här låter nog väldigt konstigt men. Mario & hans familj åkte iväg till Stockholm idag. Så då fick dom min matte bok med talen som jag inte kunde inringade. För dom ska till min brorsa Anelis & dom andra. Så jag hoppas att någon där kan förklara & skriva hur man ska göra så att jag kan sen. :') Jätte kul om ni frågar mig. För det känns som att jag suttit i flera dagar på en & samma uppgifter hela tiden! Iallafall så har jag även gått en lång promenad,handlat med mamma & lyssnat på musik. Och även tagit ut lille Kico ^^ Och fotat lite. Men det blev inge bra eftersom att jag tappat inspirationen helt :( Förhoppningsvis kanske det blir bättre snart.. För jag älskar ju att fota (Y) Problemet är att det här tråkiga vädret gör en på dåligt humör O.o Nej nu ska jag inte skriva mer. Hoppas ni andra har en fortsatt trevlig dag! ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0