28 SEPTEMBER - Tisdag morgon..



Vaknade väldigt tidigt idag med. Men kunde knappt somna/sova inatt så är dö trött just nu. Suck vad den här veckan har börjat segt. Var till & med nära på att ge upp totallt om en sak ;o Men asså jag får ta & bita ihop & försöka klara den här veckan.. Det är jue liksom super tråkigt & segt på Media men får stå ut endå O.o Det jag inte fattar är hur i hela världen jag ska kunna gå hem,äta lunch & sen gå tillbaka till deras lektion på 10 min den här fredagen? Det går jue liksom inte? Får prata mer om det här med min handledare.. För jag fattar verkligen inte hur detta kan vara så tight! :s Och så många timmar jag har idag innan lunch.. Tror jag typ dör eller någontin x'd Usch en sak är säker. Och det är att jag ALDRIG i mitt liv kommer att praoa på ett gymnasieprogram igen (a) Så mycket gillar jag Media *host* Nej men att praoa på ett program är inte kul :/

Och jag är seg idag.. blää på att den här veckan är seg O.O Vill liksom ha helg nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0