3 SEPTEMBER - I hate this shit!



När man är extremt arg & förbannad & inte vet vad man ska/inte kan göra något åt saker som händer vad gör man då? Ja, bra fråga.. Men jag hoppas verkligen på att en sak ska hända -.- I alla fall så har dagen varit ganska bra. Förutom att lektionerna var seeega! Men efter skolan så vaktade jag Rasmus som är Marios & Eminas & Liams hund :) Och jag passade även på att göra matte uppgifter & sen lite spanska & så diskade jag även åt dom för att dom inte skulle behöva göra det när dom kom hem ^^, Och så har jag tränat nu i 1 timma & 16 min & lyssnar på musik just nu.. Äntligen är det helg & jag hoppas den blir rolig!


bild från i sommras..




Kommentarer
Postat av: Majida

Vad snällt gjort :) passa hund och diska. Jag gillar inte rubriken bara, I hate this shit. Vad är det som du hatar? Hata är ett starkt ord, jag skulle hellre sett att du väljer ord som ogillar, tycker inte om...avskyr :)) kram på dig :)

btw hur känns det nu med tandställningen? :)

2010-09-05 @ 09:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0