13 APRIL 2011 - Jobbiga tankar.



Kom inte på någon super bra rubrik för dagen.. I alla fall så var det nationella i engelska (skriva), & det gick kanske okej ? Vi får se. Sedan var det 30 min av So, No, där vi skrev läxan som det var förhör på. Gick bra :] Och så var det mat, & sedan hemkunskap & då gjorde vi pizza. Vilket gjorde att jag 1 timme senare var en smula förbannad på mig själv.. Jag som sagt att jag ALDRIG mer skulle äta varken pizza,hamburgare eller godis. Okej, kanske någongång, typ på min födelsedag & sånt. Annars inte.. Jag vill hålla mig till att vara nyttig, mår bättre då. Fast nåja, en pizza 1 gång om året, kanske inte förstör träningen/kosthållningen? Jag har nog fortfarande dom där jobbiga "sommartankarna" som jag hade förra året. Det går liksom aldrig bort, man blir aldrig helt botad från det..


FOTO: JAG ©


Till något posetivt ! Eller posetivt, haha? När jag kom hem så fixade jag lite på svenska uppsatsen. Ska under påsklovet göra klart den & hålla på med matte + plugga till NO provet som är efter påsklovet. Wooho, vad underbart ? -.-' Eriksdalskolan visar klart & tydligt att våra lov är till för att plugga häcken av sig ;)

Fast nu ska jag lyssna på musik & ta det lite lugnt. Sedan är det sängen som väntar, hörs !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0