16 JANUARI 2011 - Grymt slut på helgen ! ;)



Även fast vädret kunde ha varit bättre så är det här nog den bästa söndagen på länge. Har tränat styrketräning,promenerat en ganska låång runda & fotat änder & lite natur med mitt nyaste objektiv. Har även gjort världens godaste smoothie. Nästa gång kan ni även få en bild+ recept på den^^, Blev inspierad först av en som gjort en smoothie med jordgubb & yoghurt. Men jag gjordepå mitt egna kreativa sätt & använde andra ingredienser x'd Hehe!

Är just nu trött & imorgon är det skola igen. Helgen har verkligen gått för fort. Men som sagt. Snart är det ju helg igen liksom ? ;]


FOTOGRAF: JAG © (gamla bilder)






Kommentarer
Postat av: isabelle

sv; Jodå, det är bara härligt ;)

Hur är det själv då ? :)



Juste, Natta kmr tillbaka till skolan imon efter att ha varit i USA (y)

2011-01-16 @ 15:26:49
URL: http://isssaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0