19 JANUARI 2011 - En såkallad "bästa vän"..



Jag trodde faktiskt bättre om dig. Bryta kontakten mellan oss. Fast vi varit bästa vänner över 2 år. Så vi var inte ens det från första början? Har du bara utnyttjat mig så du kunnat ha någon & umgås med i skolan? Är det så? Bara för att jag flyttade betyder det inte att våran vänskap ska dö ut. Jag kommer för sjutton & hälsar på! Jag sa att vi skulle kunna hålla kontakten. Men nej du ville ju tydligen inte det. Fy f'n säger jag bara! Men aja.. om det är så du vill ha det så visst. Nästa gång jag kommer till vetlanda & hälsar på min brorsa Mario,Emina & Liam så kommer jag inte säga något till dig..

Jag trodde faktiskt att vi var riktigt bra vänner! Men jag hade visst fel.
Finns det ens något bästa vänner föralltid ?
För det tror inte jag.



Nej, men nu går vi över till annat. Att flytta hit till Skövde var inget misstag. Jag har fått världens roligaste kompisar som jag umgås med varje dag ;) Ronja & Michaela gör mina dagar (Y) Jag vet inte hur men vi kan skratta åt ALLT tsm.

Skolan idag har också varit ganska najs. Kollat på film under SO & musiken. Rätt segt sen i slutet men (a)
Imorgon är det tordag & snart är det fredag & HELG!
Längtar tills på lördag för då SKA jag bada, jippie!



Kommentarer
Postat av: hanna

vad har hänt ?? finns<3

men jag vill träffa dig när du kommer hit kan du vi inte det ?<3



du kan ju svara på detta i pm på bdb <33

2011-01-19 @ 18:55:46
URL: http://teamjh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0