30 JANUARI 2011 - Min helg i ord !



Hej på er;) Den här helgen har varit otroligt händelserik & rolig så det finns inte ord för det. Och det känns tråkigt att den nu är slut. Allt har gått så fort & jag skulle vilja vara lediga i någon dag till iaf. Men sånt är livet..

Som ni kanske redan vet så fick jag igår hem en underbar liten valp. Selma på 5 månader (Tibetansk Spaniel). Och har varit med henne ända sen vi fick hem henne igår kl 22.40 ! Jag trodde aldrig att jag skulle få den turen eller att den lyckan skulle hända mig. För sen jag var liten så har jag velat ha en liten hund. Men fick ingen & istället har jag haft fiskar,kaniner,katt & fåglar. Och nu en hund ! Helt sjukt roligt är det. Hon är min ängel & jag tror att vi kommer få många fina stunder tillsammans (y)

Just nu är hon lite rädd för allt nytt. Och vi försöker få henne att kunna gå i koppel & massa sån. Dock gillar hon det inte & bara biter i den & vill inte röra på sig. Men det löser sig nog, hon kommer att lära sig att det inte är något farligt.

Imorgon är det skola i vilket fall som helst.

Idag har jag även tränat,handlat leksaker,mat,godis,säng osv till Selma :)

Och gjort Scones !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0