24 SEPTEMBER 2011 - I guess it was my dreams again..



Egentligen vet jag inte varför, men det finns ingen anledning till att hoppas något mer.
Jag försökte verkligen, gav min tid & allt bara för att det skulle hända.
Det gjorde det inte, och min framtid kommer bara att vara ett rakt streck.
Visst ett liv, och jag kommer väl ha roliga stunder då & då.
Men det kommer aldrig att vara min sanna glädje som jag vill släppa ut.
För den finns inte mer, det tog  dem idioterna ifrån mig.
Ni krossade min dröm & lät mig tro att det fanns hopp!
Jag hatar personer som säger något, men inte håller det.
Tack vare är har jag hoppats i onödan.
Pfft, som att livet blir bättre.
Visst, klart det blir bättre.
MEN, jag kommer aldrig vara med om det som mitt hjärta & själ suktar efter.
Det som skulle få mig att bli hel igen, och för en gång skull verkligen känna äkta lycka.
Istället blir det som förr, skolan, läsa vidare, skaffa jobb & familj.
Och det är min framtid..
Klart att det är något som är en del utav livet, säger inte att det inte skulle vara viktigt.
Dock gör det ont i mig, att jag aldrig kommer uppfylla mitt "levnadsöde"..
Jag antar att det inte är meningen att jag ska få uppleva det..
Allt jag ville var att hjälpa till & vara en del utav det.
Varför inte bara säga som det är, istället för att ignorera?

Usch, detta var verkligen en negativ text..

I guess I'm just meant to live like this..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0