9 SEPTEMBER 2011 - I feel down..



Mår skit rent ut sagt, och huvudet värker. Känner mig trött,hängig och som om inte det vore nog, har jag även ont i foten/knäna. Yey, vad underbart >.<

Även ganska nere på grund av olika orsaker, vilket är inte så jätte kul. Men, vad gör man? Jag borde aldrig trott att det skulle förändras och att jag äntligen skulle få min önskan uppfylld. Vilket slöseri med tid när jag tänker på det nu.

Allt jag fick av den tiden jag la ner på detta var sorg,smärta och besvikelse. Jag orkar inte kämpa mer! För det verkar som att hur mycket jag än försöker kommer det aldrig hända mig. Skit.. '/

Du hade rätt. Man kan inte lita på någon, för alla sviker & alla sårar. Precis som du gjorde mot mig.

Frågan är hur länge står jag ut?


 
"Alone in this darkness, with a fake smile from the outside. But my inside is breaking down, can't you see my pain?.."





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0