5/5 - 12 (You're what makes me smile)





Hej på er! Det var väldigt länge sedan jag uppdaterade bloggen sist och jag måste säga att livet leker. Många saker har hänt och dagarna har varit upp och ner vissa stunder.



Skolan är hektisk och vi har mycket som ska hinnas att göra innan sommarlovet. Rejält med plugg och nationella prov. Jag hoppas det går bra och att jag lyckas med allt jag behöver.

I alla fall ska jag se vad som händer med bloggen, om jag försöker vara mer aktiv eller inte. På ett sätt var bloggen något jag kunde använda min tid till att skriva och utveckla mitt egna skrivande. Varför slutade jag egentligen? Ibland var det någon jag kände som då och då frågade:"Skriver jag något mer? Vad har hänt med bloggen och ditt fotograferande?".

Sanningen är den att jag inte haft orken, eller känt mig särskilt pepp de senaste månaderna. Jag gick igenom en rätt jobbig period sedan sommaren förra året tills februari 2012. Men, även om det är jobbigt ibland, får du göra det bästa av saken.




Jag förlorade Kico förra sommaren också..
Min dvärgpapegoja.
Min bästa vän och den som förstod mig, som jag haft sedan han var liten..
Borta, och saknaden är extrem i vissa perioder..

Jag ska försöka fota mer i sommar och komma igång med min hobby. Trots allt, är detta vad jag brinner för. Skrivandet och fotografering, det är min passion. Något som jag även tycker verkar spännande, är att vara med i en film eller göra röster till någon animerad show. Dock skulle det absolut bästa vara att göra en film och verkligen bestäma precis allt som ska vara med.


Missing you Kico, Whisper and Companiet..

<3


Trackback
RSS 2.0