27/10 - 2012 - Fullmoon in the sky..

Oh my, I haven't written anything here in like months. Sorry about that, but there's been other matters I've had to deal with..
 
Jag har skrivit en bok, som heter "Journey of the dark princess" och håller just nu på att skriva en fortsättning (BOK 2). Men än så länge måste jag fixa 1:an så att allt verkligen är gramatisk korret. Skrivit på Engelska då jag tyckte det kändes lite mer "jag" på något sätt.
 
Nu är det höstlov och jag försöker njuta av den tid vi har utan stress. För när allt drar igång igen blir det lika tufft som vanligt, innan jul. Inte kul.
 
I just want to erase those memories from that time and never be able to remember. Because when these memories haunt me, I feel like I'm getting a knife in my chest all the time. I HATE IT! Why...why...why?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0