Sjuk

Efter att tagit sprutan igår så mådde jag inget vidare så jag fick åka hem sen efter första lektionen då jag rent ut sagt mådde så dåligt att inte någon kunde pigga upp mig. Så har sovit hur länge som helst & vilat. Om jag har tur mår jag bättre & får komma till skolan imorgon. Men vi får se hur jag mår. Dessutom har Emina,Mario & Liam varit här idag. Mario sa att på fredag så ska jag få komma hem till dom & fotografera dom när dom lagar mat :) Typ fotografera en familj med kärlek ungefär ^^ Kommer bli redigt skojj & så ska vi spela familjespel. Jag vill ha jullov :/ Det behöver jag. Kärlek är rent ut sagt jobbigt & det har jag fått känna många gånger. Tex idag...-.- Inte vidare kul men sånt är livet.




Jag hppas iallafall att jag en dag hittar den "rätte". Även om nu så många säger att det inte bara finns en rätte utan flera så tror jag på på min åsikt. Fast visst så accepterar man andras åsikter också. Ibland så vill man bara ställa tillbaka klockan till det som en gång var.....Rasmus sommaren 2007 ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0