11/4 - 10 [Fotografering är bäst!]





Jag har en Nikon D3000 & ett litet objektiv = 18-55mm & jag har fotat sen januari 2009. Jag fick min första systemkamera den jag har nu den 24 december 2009. Och fotografering har jag som en stor hobby. Jag vill/ska bli fotograf någon gång i framtiden. Och jag tror jag vill gå på mediaprogrammet sen på gymnasiet. Jag har alltid tyckt om att fotografera. Och allt man fotar & hur man fotar kan utspegla ens personlighet tror jag? Och anledning till att jag ville blogga var pga att visa mina bilder för andra. Och jag känner att jag vill lära mig mer. Visa för andra att jag kan & vad jag kan. Men det är lite svårt att visa det på en internetsida. Någon som känner till en bra fotograf/fotoklubb i närheten utav Jönköping/Vetlanda?



Kommentarer
Postat av: n a t h a l i e

GÅ IN OCH RÖSTA! :D

http://nnathalieppersson.blogg.se/2010/april/rosta-till-tavlingen.html#comment

2010-04-11 @ 14:12:48
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0