21/4 - 10 [Love,Hope,Trust]





Hejsan! ^^, Dagen har varit ganska bra? Det gick faktiskt ganska bra på matte provet den här gången :] Så nu har jag G i matte bra va? Jag är HAPPY(Y) Hehe x'd Annars har skoldagen varit ganska seg men endå inte? Kanske den första lektionen som var engelska, den var värst. Varför? För det var tråkigt -.-' Och dom andra lektionerna var bra. Natta & Issa hängde med mig hem idag & sen gick vi till GinaTricot & jag köpte klänningen som jag sett på TV igår :] SNYGG som bara den enligt mig ;) Ska ha den på Anelis&Annas bröllop, det har jag bestämt (Y) Och vad mer har hänt idag? Jo, varit lite ledsen idag men eftersom att jag inte kan göra något åt det så är det bara att kämpa på & försöka glömma det..?

Men ska plugga lite snart. Ska plugga spanska,engelska & So. Och kanske lite idrott & fysik om jag hinner.. (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0