4/4 - 10 [Svar ~ Frågestunden]



Fråga 1. Vad är det bästa med sommaren?

svar: Att det är så varmt & skönt ute & att man kan gå med linnen & skjolar,klänningar & sånt. Sen så blir man jue så glad av att det är soligt & man kan också fota den fina gröna naturen (y)


Fråga 2.
Vad fotograferar du med för kamera?

Svar: Jag fotograferar med en NikonD3000 som jag fick den 24 december 2009.


Fråga 3
. Vad gör dig lycklig?

Svar: Hm, det finns ganska många saker som gör mig lycklig. Jag blir lycklig av filmer som handlar om kärlek,att jag lyckas med något,att se andra lyckliga. Och mina vänner,familjen också förstås :]


Fråga 4
. Vad ser du fram emot?

Svar: Bra fråga x'd Jag ser nog faktiskt fram emot sommaren & vad den bjuder på för skoj!


Fråga 5
. Vem är din idol?

Svar: Det var en svår fråga. Men kanske alla dom stora fotograferna ? :)


Fråga 6.
Vackraste kändisen?

Svar: Ehh x'd Jadu om jag måste säga någon så säger jag väl han som spelar Stefan i "Vampire Diaries". x]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0