20/8 - 10 [Den 18/8 fyllde Kico år + FRÅN VEM?]



Godmorgon! Vaknade vid 6 idag. Och gjorde mig i ordning. Såg en liten lapp på golvet vid yterdörren men tänkte inte så mycket på det O.O Så sen vaknade Liam & mamma & pappa & då åt jag & Liam frukost. Och sen så såg mamma lappen & tog upp den. Då stog det : Till Ajka från Tomten.. och inuti så fanns det 200kr ? ;o Huh? Och det stog även lite andra saker där. Vilket gjorde mig förvirrad.. Men jag tror jag vet från vem det är iaf! ;)

TACK SÅ JÄTTE MYCKET! ^^,

Och idag så ska jag ut på stan med Natta,Hanna & Issa.. Vi kommer ha massor med skoj, och vet ni en annan bra sak? DET ÄR SOLIGT UTE!!!!!!!!!!!!!! (Y)

Nej men nu ska jag se vart Liam tagit vägen..

Åh juste :o I förrgår så fyllde underbara Kico 5 år. Och vi har haft han i 5 år nu, så vi har många minnen tillsammans !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0