31 AUGUSTI 2010 - Och så har man tandställning..



Tjena ! ^^ Idag så åkte jag till Nässjö för att få min tandställning. Och det tog 2 timmar för henne att sätta ditt den :o Och det känns sådär i munnen just nu.. Detär inte roligt att få tanställning. Och första gången man äter efter det är inte underbar kan jag iallafall säga. Men jag får överleva (a) Jag hoppas att jag inte behöver ha det såååå jätte länge ;o Som tur är så gör det inte ont, fast det skulle typ skava & massa sånt O.o Och imorgon är det skolfoto med, suck hur ska man kunna le när det känns sjukt konstigt i munnen? :s Nåja får försöka iaf. Och vet ni en annan sak? ^^ Vi bakar bullar här hemma & det är mumsigt :3

Och en sak till jag vill skriva av mig om.. Jag är sjukt less på en sak. För jag orkar inte med det här skrikandet & gapandet hela tiden i mitt rum. Och så har jag varken tid eller ork längre. Så intresset har försvunnit helt pga att jag blivit iritterad på "den saken" :o Men jag vet en sak som kommer lösa mitt problem.. Så då blir det bra igen! :]
Hm en konstig text? Nåja finns 1 person som kanske fattar vad jag menar O.o Och det är Natta..



Liam är SÖÖÖÖTAST! x'd





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0