26 DECEMBER 2010 - GLAAAAD Ajka



Jo vet ni vad? Att jag tycker att den här julen varit den bästa någonsin. Jag har fått dom sakerna jag önskat mig & det är otroligt roligt :') Idag fick jag objkektivet Tamron 70-300mm av Mario & Emina & jag hoppar runt av glädje. Nu kommer jag att komma närmare mina motiv & få dom bilderna jag alltid drömt om (Y) Kan det bli bättre? :) TACK NI ÄR BÄSSSST !

Min sammanfattning av den här julen & dom här dagarna är: släktträff,familjen,julklappar,godis & kakor ! <3 ;)

Och så har jag nya, nyårslöften :

1. Träna (bygga upp muskler & komma i form)
2. Utvecklas inom fotograferingen
3. Få VG & MVG i alla ämnen!
4. Klara nationella (få bra resultat)
5. Äta mindre onyttigheter (godis,cola osv..)
6. Vara mer nöjd över mig själv
7. Vara nöjd över allt som jag har
8. Tänka posetivt
9. Visa hur tacksam jag är för allt (mycket mer)
10. Vara glad mer





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0