29 DECEMBER 2010 - Om att skriva något vettigt (a)



Hej på er! Känns som att jag inte skrivit särskilt intressanta inlägg ett tag nu ;P Kan nog bero på att jag inte lägger ner så mycket tid på bloggen. Men så är det ibland. En sak är säker & det är att jag fullkomligt älskar mitt nya objektiv Tamron 70-300mm! Man kan zomma så långt & fö rmig är det en dröm som fotar fåglar & natur bilder (y)Och snart är det nyårsafton. Jag vet ungefär vad jag ska ha på mig. Sen kommer jag även att fota festbilder & fyrverkerier i massor ! Hoppas bara att bilderna blir bra den här gången. Känns som att jag typ kollat igenom alla kamera inställningarnu. Och det är ju bra det! Problemet är att jag inte vet hur jag ska minska brus i vissa bilder & få den där otroligt skarpa bilden.

Nej men nu ska vi på besök hos mormor. Ha det gött ^^






Kommentarer
Postat av: issa

superfina bilder ! :)



p.s: isssaaaas.blogg.se, besök & sprid !

2010-12-29 @ 18:48:40
URL: http://isssaaaas.blogg.se/
Postat av: issa

sv; Håller med, skönt med en ny nu iaf och att allting funkar som det ska :)

2010-12-29 @ 21:33:20
URL: http://isssaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0