3 DECEMBER 2010 - DAG 08 Ett ögonblick



Det var natt klockan 00:00 prick. Jag & Nathalie gick en promenad ute vid vägen & sedan gick vi förbi kyrkogården. Ingenting hördes allt var tyst. Vi pratade om allt möjligt,hur roligt det var & hur läskigt det var & helt plötsligt pratade vi om vad vi skulle göra sen när skolan börjar & allt det. Detta var ganska länge sen när vi hade lov. Iallafall så hade vi jätte kul & det hände massa läskiga saker :o Vill ni veta en till sak? Det var en stor fullmåne & man kunde höra korna som muuuade x'd Haha när jag skriver det så låter det ju inte ens det minsta kul eller läskigt. Men det går ej att förklara. Mer än att den gången när jag sov över hos henne så var det sjukt kul! (Y) Plus så såg vi många stjärnor. En gång när jag sov över hos henne så skulle det vara ett sådant meteorregn. Jag såg 20 stjärnfall & önskade mig så mycket önskningar också (Y) Vissa av mina önskningar har gått i uppfyllelse & andra har fortfarande inte gjort det. Men kanske någon gång i livet?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0