10/2 - 10 [Undrar..]



Suck, imorgon är det torsdag. Den segaste dagen på hela veckan om ni frågar mig O.O Och på morgonen har vi hemkunskap & då ska vi baka. Så jag tar med mig påse imorgon. Sen kommer vi ha spanska,Bild & Slöjd. Åh, kom på en sak. På slöjden ska jag börja med ett klädesplagg :( Fy vad jobbigt! Orkar inte med sånt nu -.- Men jag hoppas jag får tbx min halsduk & sen att jag får se vad för betyg jag fick (: Och även om jag inte är så glad över att börja sy med symaskin så får man helt enkelt acceptera sånt. Men det går säkert bra! Dagen tar jue alltid slut nångång. Och sen på bilden ska jag göra klart min bild uppgift. Och på spanskan blir det spanska glosor + ge So uppgiften till Ingela!

Sen ska jag & Natta äta hos mig. Och vid 6 så går vi till skolan & är där till 9. Jobbigt. Och vi ska göra Trommers prov på No:n :(




Kommentarer
Postat av: Anonym

samma här.. torsdagar i skolan är SEEEGA ! -.-

2010-02-10 @ 19:09:33
URL: http://nnathaliepersson.blogg.se/
Postat av: issa

sv; Tack så mke ! :)

2010-02-11 @ 17:34:35
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0