1/2 - 10 [Dagens]

Hej hej! :) Dagen har varit rätt så bra. Vaknade ganska tidigt som vanligt & var otroligt seg denna morgonen konstigt nog. Men sen gick jag till skolan & väntade i flera minuter på att natta & dom skulle komma. Tråkigt var det allt. Satt & dagdrömmde under tiden x'D Sen hade vi massa jobbiga lektioner förutom på No:n då vi bara pratade bort hela lektionen O.O Vilket är ovanligt på No:n tro mig! Sen hade vi mat & efter det så gick vi & pratade massa. Sen så skrattade jag & natta,Issa ihjäll oss för många saker. Och efter det hade vi Idortt. Uppvärmningen var bäst för vi hade as kul x) Och sen var det tråkigt -.- Efter det hade vi So & då hade vi nutidskrysset & sen jobbade vi en kvart & efter det slutade vi. Sen hängde jag med Natta & hon köpte sin nya mobil (: Nu sitter jag här & tråkar. Ska göra lite matte senare.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: issa

HAHAAHA ;)

skämten va årets bästa (y' <333

jag och mitt grislätande (a)

2010-02-01 @ 18:18:00
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg bild ajka ! :o <3

2010-02-03 @ 11:39:19
URL: http://nnathaliepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0