13/2 - 10 [Min eftermiddag]



Först så hörde man duns & vatten som spildes. Det var såklart Kico & Lusen som hade hittat på bus igen -.-'


Sen så lyssnade jag på musik (techno) (: Och såklart är Anime nått jag gillar!


Sen så hade jag lite kul med kameran (a'


Efter det kollade jag igenom lite gammla foton...


Och så var det snart dags för tvätt tid!


Sen letade vi efter ett par saker i garderoben. Utan resultat. Men därimot fanns det många andra saker..


Och så tittade jag på TV..


Och så tog jag ett äpple & åt :)


Och så fotade jag vatten!


Det snöade ganska mycket idag..


Och så drack jag en Festis ;)


Och så gick jag & mamma ner till källaren. Här ska det tvättas kläder.


Jag hade ganska skojj där nere, hehe & fick lära mig massa om tvättmaskiner! :)


Och så skulle jag & mamma till affären. På vägen ditt så fotade jag..


Och när vi kom hem så ville fåglarna ha mat!


Detta var i stort sett hela min eftermiddag! :) Mer kommer kanske om kvällen sen ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

den sista bilden påå dig var gryyymt gullig ! :) <33

2010-02-13 @ 21:34:22
URL: http://nattapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0