13/2 - 10 [Mysko]



Hej hej alla! Ska skriva om hur min eftermiddag varit sen & såklart kommer det bli bilder som visar vad jag gjort precis som jag gjorde på morgonen! :) Men just nu så är jag lite förvånad över en sak som hände. Skulle ge fåglarna mat då dom blev helt galna. Så jag stängde dörren & skulle ge Twix & Snickers vatten. För dom hade redan smutsat ner det. Och då såg jag en skugga under dörren O.o Som gick sådär ni vet. Så då tänkte jag. Mamma är där inne, men det skulle jue vara konstigt då hon var i köket & pappa i vardagsrummet. Men nej jag öppnar dörren & det finns ingen där (förutom fåglarna då ;o Så det var lite konstigt men aja!

Hoppas ni har en trevlig helg! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0