18/2 - 10 [Jobbig natt]



Godmorgon på er :) Kunde inte sova inatt. Men när jag väll somnade så vaknade jag vid 5 ;/ Och då kunde jag inte somna om, för var jätte täppt & hade svårt att andas. Och hade grymt ont i hela kroppen plus att jag har jätte ont i halsen. Så jag låg i sängen & väntade på att det skulle bli morgon :( Jobbigt var det. Men är inte direkt trött så det är en bra sak. Men idag så måste jag ut & gå. För jag hatar att vara inomhus hela tiden -.-' Och jag måste bli frisk någongång men det verkar inte som att jag har den turen. Nåja får hoppas på det bästa. I helgen ska jag plugga till No:n för nästa vecka har vi No prov ;o





Kommentarer
Postat av: sara

tack! :D

2010-02-18 @ 09:33:28
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0