19/2 - 10 [Lite uppdatering (;]



Eftersom att Emina & Mario skulle åka iväg till sjukhuset med Liam för att han inte mår så bra, så fick jag,mamma & pappa ta hand om Rasmus tills dom kommer hem. Och det går ganska bra med att ta hand om Rasmus. Snart ska vi gå ut & gå med han & då ska jag fota som vanligt :D Men jag är orolig för Liam :'( För det var inte så kul & höra att han inte äter & allt det. Hoppas verkligen att han mår bättre snart, för annars blir jag oroligare & oroligare. Hatar att sånt här ska hända! Liam MÅSTE bli frisk!


Och innan så fick fåglarna mat. :] Hoppas ni har en bra dag & ta hand om er!



Liam vi älskar dig (L)






Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas han blir frisk då ! :(

2010-02-19 @ 14:07:11
URL: http://nattapersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas han blir frisk då ! :(

2010-02-19 @ 14:07:19
URL: http://nattapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0