20/2 - 10 [Melodifestivalen ~ deltävling 3 + annat]




Tittade nyss på melodifestivalen. Och för FÖRSTA gången på flera år så är det 2 stycken som VI röstat på i min familj som går vidare till Globen. Och det är Timoteij (stavning?) & Darin :] Så bra var dom! Fast jag tyckte att det var lite synd att inte Alcazar fick komma till Globen. Men jag HOPPAS dom kommer rätt bra i tävlingen. Den jag vill ska vinna är Eric Saade - Manboy [;

Och jo innan så pluggade jag lite på No:n (stolt) att jag inte glömde det aha x'] Nej, skämtar sånt brukar jag inte glömma. Men därimot så är jag bra på detta: Hm jag tar det imorgon. Och ja ni fattar...

godnatt !



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att melodifestivalen är trååkigt! :/ så jag ahr inte sett det i år ;s

2010-02-20 @ 23:22:17
URL: http://gulabaananer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0