25/2 - 10 [VILL INTE :'(]



Just nu sitter man här & är otroligt orolig. Jag ska få tandställning & det känns inte bra alls. En del utav mig vet att det gör mina tänder rakare. Men den andra delen utav mig gråter & det känns verkligen jätte hemskt. Jag vill inte ha något sånt i munnen! Men ifall jag har det kommer jag att ha jätte fina tänder om 1-2 år. Men endå så mår jag jätte dåligt. Jag hatar förändringar. Och jag är jätte nervös inför sånna här saker. Så jag kommer gråta hela tiden så rädd som jag är nu? Så känns det iaf. Och det är inte kul. Jag vill inte, vill inte! Känns som om hela familjen är imot mig. Dom vill att jag ska ha det. Dom vill mitt bästa. Men jag är tveksam, mår dåligt,gråter VILL INTE! vad ska jag ta mig till? Alla kommer tycka att jag är RIKTIGT ful i skolan. Och alla kommer reta mig & glo. OCH jag vill inte att det ska hända. Kommer inte kunna skratta det kommer göra så ont :'( Vill inte ha det. Ifall jag har det kommer jag att få gråtattacker om någon glor. GAH! JAG FÅR PANIK :'( Och idag på den där förbaskade undersökning så var det HEMSKT!!! FY! Jag andades inte ett tag bara för att dom tog in massa saker i munnen :( Men jag klarar inte sånt. Får kväljningar (stavning?) då...

Varför måste sånt här alltid hända mig? ¨



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0