5/2 - 10 [Sorg]

En gång så var det du & jag. Du fanns för mig när jag behövde dig. Du var det biten som gjorde mig glad. Som gjorde mig stark. Jag älskar dig. Finns ingen som är bättre en dig. Ingen kan ta din plats i mitt hjärta & det är sanningen. Jag älskar dig så mycket. Och jag saknar dig så. Du var min ägel & den som lös upp min dag. Men nu finns du inte mer. Och jag hatar den dagen & det som fick dig att försvinna. Varför var det tvungen att hända? Varför skulle du lämna mig så fort? Det var du & jag mot världen. Dina fina ögon som slocknade i min famn, något som jag aldrig kommer att glömma. Din underbara doft. Jag önskar att du kunde komma tillbaka, även om jag vet att du aldrig gör det. Och det finns inget mer jag kan göra. Men jag önskar att jag hade gjort mer. Jag önskar att jag inte haft det i hjärnan. Tänkte mig inte för. Trodde att det var lätt. Trodde att det skulle gå bra som allti. Men inte den här gången. Du försvann så fort. Hann aldrig riktigt säga hejdå.. Jag älskar dig Whisper (L) Dom 5 månaderna du fanns hos mig var dom underbaraste i mitt liv.


</3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0