6/2 - 10 [En konstig natt..]



Godmogon alla blogg läsare! :) Inatt så drömmde jag en väldigt konstig dröm. Väldigt olik dom drömmarna jag brukar drömma om iaf. Drömmde om att jätte spindlar ivaderade jorden. Och helt plötsligt så skulle jag stänga ner alla datorer annars så skulle dom döda oss alla. Vi sprang över allt hela tiden. En gång var jag nästan nära på att bli dödad. Men plötsligt så kom spindelmannen(inte han på filmerna) utan han var en blond man & skulle döda mig O.o Och jag försökte komma undan men det gick inte. Då kommer Shawn & ska rädda mig & tillslut lyckas han. Och då kysser han mig elr nått. Sen så är jag & natta plötsligt ute & går O.O Och vi pratar om gammla minnen. Och då börjar jag gråta för att vi aldrig kommer se varandra igen..? Konstig dröm... Och juste kom på en sak. Hanna var också med i drömmen. Maria,Issa & Erika med ;o

Ha det bra!




Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGG bild ! :) <3

2010-02-06 @ 11:40:46
URL: http://nnathaliepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0