9/2 - 10 [Inte bra]



Känner att jag börjar tappa foto suget ordentligt. Har ingenting att fotografera. Vintern är trist särskilt när det bara är grått & molnigt varje dag! På sommaren har man jue jätte mycket att fota :( Längtar ditt som bara den. Men får göra det bästa av situation. Man kan jue ta lite bilder på fåglarna,vattenbilder,ego bilder & sånt. Men det blir tråkigt med det i mängden. Vill fota lite annat också!

Och innan så skrev jag lite om Storbrittanien. Har skrivit alla punkter. Men vet inte om jag borde skriva mer. Får fråga någon sen på Etiden imorgon. För jag blir nöjd bara jag får ett G på detta. Om jag ska vara helt ärlig så är jag arg på mig för att jag sa detta. I år skulle jag nämligen höja betygen. Och jag har ALLTID velat ha VG i So. Och det ska jag minsan få också O.O Problemet är att vi måste lämna in detta på torsdag. Men då måste jag fråga Ingela om hjälp imorgon. Sen ska jag skriva mer när jag kommer hem!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0