10/1 - 10 [Tråkig söndag]

Idag har jag inte gjort mycket alls. Faktiskt nästan ingenting. Elr jo, jag har jue gjort ganska många bloggdesigner & tillsut blev jag nöjdast med denna. Sen har jag mest suttit vid datorn & innan så var jag & pappa ute & gick till affären & köpte lite saker. Hände en ganska konstig sak också O.o Nåväll, efter det så åt vi med. Och jag är dö trött just nu. Ska duscha snart också. Imorgon är det måndag igen. Skola -.- Man får stå ut helt enkelt. Det värsta är att vi börjar med kemi i Biologin o.O Jag HATAR kemi ! -.- Aja, får stå ut med det. Och sen har vi börjat med Geografi i So:n. Det är ganska kul. Och om 3 veckor så har vi matte prov. ;o Jobbigt värre. Men som sagt detta ska jag klara! Och förhoppningsvis får jag tbx kameran om 2 veckor elr nått -.- Men vi syns kanske lite senare..!

Söta Twix (L)


Kommentarer
Postat av: issa

sv; tack för tipset, har siktat in mig på en sån (:

btw, mke fin bild (Y)

2010-01-10 @ 16:25:08
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0