1/1 2010

Tänkte bara skriva lite mer om vad som hänt. Just nu så lyssnar jag på musik. Raderat hur många gammla bilder som helst. Vissa av dom har jag inte tittat på 1 år så det är lite kul & se ens gammla minnen ;o Fast vissa har jag jue såklart raderat om jag inte varit nöjd med dom. Vill ha plats för mina nya bilder men samtidigt ha dom gammla.. vilket är lite svårt då datorn baara blir seg pga detta. Så om jag måste nångång i framtiden så blir det nog att radera dom som jag gillar också... Men aja får se det på den ljusa sidan :) Bilderna som jag fotar/fotade nu med min nya systemkamera är 100% bättre! Jag bjuder på lite RIKTIGT gammla bilder! :)




Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0