12/1 - 10 [Konstig dag...]

Åt nyss mat. Innan berättade jag också för mamma vad jag drömt om. Något jag brukar göra då det är kul & säga drömmar till henne då hon är den enda som lyssnar/bryry sig? Jaja, nog om det. Hänt massa saker idag. Blev grymt förvånad över en sak som hände idag. Och så har jag haft grymt kul & skrattat åt både Natta,Hanna,Issa,Maria & Erika! :) Och så har jag drömmt en konstig dröm om jordens undergång..;o Konstigt men jag vill INTE skriva det här pga att jag ej orkar för det är MYCKET som händer i min dröm så. Kan säga som såhär att elektriciteten & det blir en STOR plåga O.o Usch, vill verkligen inte prata om drömmen då det var som en film & skit hemskt :o Och vad mer ska jag säga om dagen? Vi hade No - läxförhör idag & det gick bra ! :) Nöjd faktiskt ^^ Och det sista vi hade idag var spanska som gick SEGT! Sen hade vi Elevensval första lektionen & det var grymt kul pga att jag ÄNTLIGEN lyckades rita en hund som jag var nöjd med (Y) Och jag längtar tills jag får tbx kameran...




Kommentarer
Postat av: issa

HAHA ! ;) <3 det var bara så grymt skoj !

Och idag i skolan, innan jag skulle på spanskan ;)

HAHA :D det vara bara så kul, natta och jag fattade typ ingenting av det du sa :D

Och det där du inte fattade när natta hade bråkat med julio ;D

Tack för en mke grymt skoj dag ! ;) <3

2010-01-12 @ 16:35:15
URL: http://iiissaanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0