26/1 - 10 [Gjort läxorna..]

Gjort matte läxan. Fick hjälp av pappa. Mvg talen tog nästan kål på mig. Men jag lyckades (Y). Det som hände i skolan, det hände helt enkelt. Och inget mer att bry sig om. Ska ta & sova snart. Brukar lägga mig vid 10 tiden eller vid 9 ibland. Och har övat på No:n som är tills imorgon. Hoppas verkligen att det går bra imorgon! Gick mindre bra idag kan jag säga ;/ Och vet ni? Att Ingela är den bästa läraren ! :D Fy sjutton vad jag blev glad av den komplimangen! Det gjorde min dag. Behövdes verkligen :) Och juste vi dansade Linedance idag. gick faktiskt bra. Inte så tråkigt som jag trodde att det skulle vara. Men nu folks är det dags för mig att gosa med kudden haha! x) godnatt..!



Kommentarer
Postat av: natta

haha , fyfan vilken söt bild ajka ! :D <3

2010-01-27 @ 10:49:26
URL: http://nathaliepersson.blogg.se/
Postat av: ajka

Tack så jätte mkt ! :'D <3

2010-01-27 @ 14:34:31
URL: http://ajkaredzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0