28/1 - 10 [Jobbigt..!]

Just nu sitter jag här & tänker. Jag vet inte vad jag ska göra. Måste hitta en prao plats annars ligger jag illa till. För nästa vecka så ska prao platserna lämnas in & jag har inte ens bestämmt mig för något. Jag vill praoa hos en fotograf men jag vet inte om jag hittar en i Vetlanda eller om dom ens tar imot prao elever. Och ifall inte vi hittar nån fotograf imorgon så kommer jag se om jag kan praoa hos ett gymnasium (mediaprogrammet) om inte detta går får jag välja saker som man kan göra. Och sen får man någon av dom platserna. problemet är att allt det som står på pappret är tråkigt! :( Har en känsla av att jag kommer praoa på ett riktigt dåligt/tråkigt ställe. Mår så dåligt. Jag orkar verkligen inte med detta...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0