28/1 - 10 [Torsdag]

Idag så har det hänt ganska mkt. Först så gick jag till skolan vid halv 8 tiden & då hände en ganska konstig sak. Sen väntade jag i 30 min på Hanna & Natta :P Det var segt! Första lektionen så hade vi hemkunskap & då bakade vi bullar & dom blev faktiskt grymt goda! :) Jag & Natta är ett bra team ^^, (Y) Sen så hade vi hålla & då var vi nere där & sen gjorde vi massa andra saker & så åt vi lunch också. Det snöade jätte mke idag. Och Issa var i skolan med underbart! :D Maria & Erika var förstås med oss ;) Sen hade vi spanska & det var segt men det gick bra endå. Efter det hade vi 30 min rast & sen hade vi Bild & den lektionen var grymt stressande! Och sen hade vi Slöjd sista lektionen & det gick ganska snabbt. Blä jag saknar min halsduk! :( XD Efter det gick jag hem & nu ska jag äta. Imorgon ska jag iväg & fixa en prao pla6ts. ifall jag inte kan praoa hos en fotograf får jag helt enkelt prao på mediaprogrammet eller nån annanstans om så är fallet. Men som sagt ska dra nu. Så vi syns lite senare! ..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0