29/1 - 10 [Lite om mig]

Namn: Ajka Redzic
Kallas för: Ajkx,Ajkis,Ajko & så x')
Ålder: 14 år
Stjärntecken: Kräfta
Höger eller vänsterhänt: Höger
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Inga
Längd: 159 (men skolsköterskan säger 158 -.-)
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Brun,mörkbrun,röd & mörkt (har många olika färger i mitt hår)
Fräknar: nej
Motto: Efter mörkret kommer alltid ljuset
Kär? Nej eller jag vet faktiskt inte
Tycker du att du är attraktiv? Haha nej inte speciellt
Dricker du? Nepp
Röker du? Nej
Vilket schampo använder du? olika
Vilken parfym använder du? ingen
Vad är du rädd för? spindlar,mörker m.m
Gillar du att tvätta? Nej, det gör jag inte
Gillar du berg och dalbanor? Ja självklart

Senaste…
Filmen du hyrde? Det kommer jag inte ihåg
Filmen du köpte? Köper inte filmer
Låten du hörde? Eh eh - Lady Gaga
Personen som ringde dig? Natta tror jag?
TV-program du såg? CSI 
Person du tänkte på? De ni ;)
Sport: Ridning
Kläder: Jeans,skjorta,linne
Bil: Volvo
Serie: Bones

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? ja
Varit i slagsmål? nja
Träffat någon från internet IRL? Nej, det tror jag inte

Antal…
Gånger du varit kär? många
Gånger ditt hjärta brustit? många
Hjärta brustet på grund av dig? 1
Tjejer du kysst?: Ingen
Gånger ditt namn varit med i tidningen? vet ej

Senaste…
Boken du läste? Så länge vi båda andas
Personen du fick e-mail av? Horoskop
Personen du fick sms av? länge sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans? igår
Saken du köpte? Skjorta
Brukar du svära mycket? Ja, lite för mycket :P
När stiger du upp på morgonen? Oftast 06.30 men när jag är ledig 08.00
Vad har du på dig? jeans,linne & munkjacka
Vad ska du göra ikväll? fota kanske?
Vad är du allergisk mot? Ingenting, lycklingt lottad!
Använder du hårspray? Nej
Kan du stå på händer? Haha nej!
Vad dansar du till? Ingenting för tillfället
Kan du sjunga? Ja, inte ala typer av låtar då men 
Spaghetti eller makaroner? Makaroner helt klart!
Land du vill besöka? Thailand, New Zealand(stavning?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0