30/1 - 10 [Dagen]

Ska snart ut & gå med Rasmus igen. Sen ska vi laga mat & jag är jätte hungrig & efter det kommer säkert kanske Rasmus matte/husse tbx så då kommer dom hämta Rasmus  osv. Nu gör jag iaf ingenting. Föurtom att jag lyssnar på musik & är hungrig (a) Dagen har varit ganska tråkig/spännande. Varit ute ganska mke (Y) Och fotat har jag gjort nästan hela tiden. Men har haft tråkigt också. Fast det förstås har jag varje dag O.o Och det har slutat snöa. Problemet är att dt är så kallt ute så snön kommer inte smälta. Och det gillar vi INTE! För jag vill ha vår/sommar & det nu! Tänk vad fint det blir på sommaren när man ska fota :') *drömmer sig bort* Haha, neh men jag älskar verkligen sommar. Och så fyller jag år den 23 juni!

|Blir ingen bild för bloggen funkar inte -.-|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0